close
تبلیغات در اینترنت
مجله تفریحی سون - 3
loading...

مجله تفریحی سون

مجله تفریجی و سرگرمی با مطالب بروز و متنوع برای همه سلیقه ها

جلال ترابی بازدید : 69 سه شنبه 09 مرداد 1397 نظرات ()

در این مقاله قصد داریم تا تست تجربه کاربری آنلاین را به سادگی در پروژه طراحی سایت خود اجرا نمایید. در ادامه همراه با طراحی سایت باشید.
هیچ گاه آسان نمی باشد که تجربه کاربری آنلاین را مهیج و خارق العاده بسازیم. تحقیقات و اجرای تست تجربه کاربری یک علم و دانش و یا به عبارت دیگر تابع یک سری قوانین و اصول نمی باشد. برخی از روش ها برای برخی شرکت ها کارساز می باشند و این درحالی است که در برخی شرایط تنها یک راه حل وجود داد که باید به کار برد.
از این رو چگونه باید تست و تحقیقات تجربه کاربری را در پروژه طراحی سایت خود اجرا نمایید؟ ما از 7 متخصص طراحی وب سایت سوال نمودیم که چگونه باید این کار را انجام داد. مواردی که آن ها در این مقاله بیان می کنند را گوش فرا دهید و دریابید که کدام مورد مناسب شما و شرایط پروژه طراحی سایت شما می باشد و آن را امتحان کرده تا از کاربردی بودن آن اطمینان حاصل نمایید. اجازه ندهید تا کسی به شما بگوید که اشتباه می کنید و مسیر نادرستی را در پیش گرفته اید.

با هدف در این مسیر پیش روید

ERIKA HALL در این زمینه اظهار می دارد: "ما تمامی پروژه های طراحی سایت و دیگر پروژه های تجاری مشتریان مان را با هدف شروع کرده ایم. این امر به ما امکان می دهد تا سوالاتی که باید در تحقیقات کاربری از کاربران وب سایت بپرسیم را مشخص نماییم و روی آن موارد زمان و تلاش مان را متمرکز نماییم. سپس تا جایی که می شود با هم گروهی های مان همکاری می کنیم تا هر کس بتواند به نحو احسن هر گوشه از پروژه را به دست بگیرید و بهترین نتایج را به وجود آورد.

خیلی ساده است تا روی ابزارها و روش های بخصوصی تمرکز نماییم و فراموش کنیم که اصلا چرا تحقیقات کاربری را انجام می دهیم. زمانی که همیشه اهدافی را برای خود مشخص سازید و در ذهن خود همیشه آن ها را به خاطر دارید، مطمئن باشید که دچار شکست نمی شوید و می توانید به آن چه که می خواهید دست یابید".

داستانی را تعریف نمایید



  MONOTYPES مشاهده نموده است که برخی مردم به تحقیقات تجربه کاربری به عنوان قانون از پیش تعیین شده می نگرند و گمان می کنند که در این راه باید تابع قوانینی باشند تا بتوانند نتایج دلخواه خود را به دست بیاورند.

او در این باره این گونه نظر خود را بیان می کند: "من معتقد می باشم که تحقیقات کاربری در پروژه طراحی به سادگی درباره این است که به دنبال اطلاعاتی باشید و زمانی که آن ها را به دست آوردید، به گونه ای مناسب در طراحی خود نمایش دهید. تحقیقات کاربری به طور کلی درباره این می باشد که داستانی را تعریف نمایید که به تبع آن قادر خواهید بود تا دیدگاه ها و نظراتی را از مخاطبین و کاربران مورد نظرتان کسب نمایید.

  انتخاب روش مناسب در انجام تحقیقات کاربری

CHUI CHU'I TAN از CXPARTNERS این گونه می فرماید: "عبارت 'تحقیقات کاربری' و 'تست کاربردی بودن طراحی وب سایت' اغلب به یک منظور به کار می روند، اما در واقع آن ها معانی و اهداف مختلف و متفاوتی دارند.

هر دوی آن ها درباره دریافت بینش ها و بازخورد ها از افرادی است که از یک سایت و یا محصول استفاده می کنند. در هر صورت، در میان این دو، تفاوت محسوسی وجود دارد. تست کاربردی بودن طراحی وب سایت درباره تشخیص مسائل و عواملی است که کاربران ممکن است در یک طراحی سایت و یا محصول از آن تجربه کسب کنند (حال فرقی نمی کند که این تجربه در مرحله پیش طراحی و نمونه سازی به وجود آمده باشد و یا در طراحی نهایی)".

در وب سایت GENERATE LONDON دریابید که چرا استراتژی تجربه کاربری یا UX برای طراح محصولات و یا وب سایت های موفق، واجب و ضروری می باشد.

موارد بسیار کمی را در تحقیقات کاربری انجام دهید و بیشتر با تیم خود وقت بگذرانید و به این ترتیب نتایج بهتری را به دست خواهید آورد.

بنیان گذار ADRIAN HOWARD به نام QUIESTARS روش خود را در تست طراحی وبسایت دارد: موارد بسیار کمی را در تحقیقات کاربری انجام دهید و بیشتر با تیم خود وقت بگذرانید و این ترتیب نتایج بهتری را به دست خواهید آورد.

او در این باره این گونه توضیح می دهد: " عبارت 'موارد کمتری را در تحقیقات کاربری انجام دهید' به این دلیل است که روی موارد مهم تمرکز کنیم، اما باعث می شود تا نتایج مهیج و مورد نظرمان را در آن واحد به دست آوریم. عبارت " بیشتر با تیم خود وقت بگذرانید ' به این معنا می باشد که تحقیقات کاربری بهتر است به صورت گروهی انجام پذیرد، زیرا باعث می شود تا نیازها و خواسته های مشتریان را بهتر و راحت تر درک نماییم. این گونه کار گروهی باعث می شود تا اطمینان حاصل شود که هر عضوی در این گروه، تحقیقات کاربری را درک کرده است و به راحتی می تواند نتایجی را به دست آورد که مطابق با هدف اصلی گروه و تیم طراحی می باشد.

انجام ندادن تست و تحقیقات کاربری در پروژه های طراحی سایت

در سمت دیگر، یک طراح تجربه کاربری به نام Irene pereyra از استدیو طراحیAnton & Irene در این زمینه اعتقادی به انجام تست و تحقیقات کاربری ندارد.

او در این رابطه این چنین اظهار می دارد: " ما هرگز در پروژه های طراحی سایت به سراغ انجام تست های تجربه کاربری و تحقیقات کاربری نمی رویم. به نظر من زمانی که بخواهید پروژه طراحی سایت خود را خودتان تست و بررسی کنید مثل این است که تکلیف شب خود را نمره بدهید نه معلم تان. من بارها و بارها در پروژه های طراحی خود این مورد را اجرا ننموده ام و تا به امروز با مشکلی برخورد نکرده ام."

"اگر مشتریان وب سایت ما تحقیقات کاربری را در پروژه های طراحی وب سایت خود بخواهند و اصرار بر این امر داشته باشند ما می گوییم هرگز این کار را نمی کنیم و اگر می خواهید، خود به تنهایی این کار را انجام دهید و نتایج آن را با ما در میان بگذارید".

 مشاهده کردن و تکرار کردن

طراح تجربه کاربری و ناشری به نام Robert Hoekman jr نظر خود را در این باره این چنین عرض می نماید: "زمانی که تحقیقات کاربری و تست کاربردی بودن طراحی سایت را  انجام می دهید، همیشه این مورد را به یاد داشته باشید: واقعیت ها همیشه در اطلاعات و داده هایی است که به دست می آوریم و این گونه واقعیت ها به ندرت در صحبت کردن با افراد حاصل می شود و همیشه در مشاهدات می توانیم درک و ادراک بیشتری را کسب نماییم."

"به آن چه کاربران می گویند گوش فرا دهید و آن را به دست فراموشی بسپارید و بیشتر توجه کنید که آن ها چه کارهایی انجام می دهند. سپس باز هم این موارد را نادیده بگیرید و هر کدام از آن ها را بار دیگر بررسی کنید تا به حقیقت و واقعیت دست یابید. زمانی که طراحی جدیدی را خلق می کنید، سعی کنید بارها و بارها آن را تکرار کنید، تنها به این ترتیب است که می توانید موفق شوید و به پیروزی در طراحی سایت خود دست یابید."

"زمان هایی را در پروسه طراحی وب سایت خود اختصاص دهید تا پروژه را باز بینی نمایید و نسخه جدید طراحی را در معرض تست و بررسی قرار دهید. به یاد داشته باشید که نباید هر چیزی در طراحی را تغییر دهید. باید قضاوت عادلانه ای انجام دهید. اگر این روند را پیش بگیرید و به درستی آن را اجرا کنید، مطمئن باشید که مشکلات در پروژه طراحی شما از بین خواهند رفت و نتیجه نهایی بسیار رضایت بخش خواهد بود."

 مکالمه و بحث و گفت و گو کنید

بر اساس گفته های Steve Portigal، تنها راه برای انجام تحقیقات کاربری رفتن به مکان هایی است که مردم در آن جا در حال انجام دادن کارهای خود می باشند. در این شرایط باید به صورت آزاد و به طور مستقیم با آن ها به بحث و مکالمه درباره کاری که انجام می دهند و کارهایی که دوست دارند انجام دهند، بپردازید.

او در این باره این چنین می گوید: "از همه مهتر این می باشد که به چراها گوش دهید. اگر می خواهید اطلاعات کاربردی را به صورت شفاف به دست آورید، باید بینش ها و بازخورد های بسیاری را میان خود و آن کاربران رد و بدل کنید. من بینش ها و بازخوردهای به دست آمده از سوی کاربران را به عنوان دانه هایی در نظر می گیریم که بعدها در پروژه طراحی وب سایت پرورانده شده و رشد می کنند. به یاد داشته باشید که تحقیقات همیشه باعث پربار شدن طراحی وب سایت و یا محصول شما می شوند".

 نیاز به طراحی سایت دارید ؟ قبل از آن با شماره تلفن های بالای سایت تماس بگیرید و یا با مراجعه به صفحه تماس با ما شرکت درخواست مشاوره کنید . همچنین با رفتن به صفحه ثبت سفارش میتوانید سفارش خود را ثبت کرده تامشاورین سارین وب با شما تماس بگیرند . طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت خود را با سارن وب تجربه کنید .

جلال ترابی بازدید : 81 چهارشنبه 03 مرداد 1397 نظرات ()

بهینه سازی صفحات در طراحی سایت تجارت تان در رسانه های اجتماعی باید یک بخش مهم استراتژی بازاریابی شما محسوب شود. تکنیک های بهینه سازی رسانه اجتماعی بسیار کم هزینه می باشند و شما را با میزان مشتریان بیشتری رو به رو می سازد. در ادامه همراه با طراحی سایت باشید.

از همه مهم تر، این مورد به شما کمک می کند تا روابط طولانی مدتی را با مشتریان خود بسازید. شما باید هدف اصلی بازاریابی رسانه اجتماعی را به یاد داشته باشید: ایجاد روابط طولانی و بلند مدت.
اگر شما پروفایل های رسانه اجتماعی خود را با هدف سود و منفعت های تجاری در ذهن خود بهینه سازی کنید، ممکن است با ناامیدهایی نیز مواجه شوید. از این رو زمانی که استراتژی رسانه اجتماعی را برای تجارت خود می سازید، بسیار دقت کنید. در حالی که شما در این مرحله قرار دارید، یک راهنمایی در این جا در ارتباط با این که چگونه می توانید صفحات تجاری رسانه اجتماعی خود را برای FACEBOOK،  TWITTER، LINKEDIN و INSTAGERAM بهینه سازی کنید، وجود دارد.
بیایید با موارد و اصول پایه بهینه سازی بعد از طراحی سایت در این زمینه شروع کنیم:


1)از لوگو خود به عنوان تصویر پروفایل و آواتر خود به طور مداوم استفاده کنید.
در شبکه های رسانه اجتماعی، مردم با شما در تعامل نمی شوند: آن ها آن جا حضور دارند تا با برند تان در تعامل و ارتباط شوند. اگر شما افرادی را می خواهید تا شما را در همه جا به یاد داشته باشند، بهترین کار این است که لوگو رسمی خود را را به عنوان تصویر پروفایل انتخاب کنید. تنها اطمینان حاصل نمایید که آواترهای شما در طول تمامی کانال های رسانه اجتماعی که حضور دارید، پایدار و یکسان می باشند. در این جا توصیه ای در ارتباط با اندازه تصویر آواتر در سیستم عامل های رسانه اجتماعی مختلف وجود دارد:

    Facebook: 180×180 px
    LinkedIn: 400×400 px
    Twitter: 400×400 px
    Pinterest: 165×165 px
    Instagram: 110×110 px
    Google+: 250×250 px

2) از نام شرکت به عنوان نام کاربری استفاده نمایید
یک از معتبر ترین روش های ساخت و ایجاد ارتباطات با مشتریان در سیستم عامل های رسانه اجتماعی از طریق منشن ها یا MENTION ها می باشد. زمانی که کاربران شما را در رسانه اجتماعی منشن نمایند، آن ها نام هایی را که به نظر بسیار منطقی می آیند را جستجو می کنند. در این شرایط، این نام می تواند نام برند باشد. معمولا کار سختی می باشد تا نام برند خود را به عنوان نام کاربری به حساب آورید، مخصوصا اگر نام برند شما یک کلمه و یا عبارت رایج باشد.
داشتن هویت متداوم و یکسان، حضور رسانه اجتماعی را در هر مرورگری کاربرپسندانه می سازد و به کاربران اجازه می دهد تا برندها را به راحتی بیابند. حتی اگر شما نمی توانید نام کاربری را همان نام برند خود انتخاب نمایید، می توانید همیشه از متغییرهای متناسبی از آن استفاده کنید، اما به یاد داشته باشید که نام کاربری شما خیلی متفاوت تر از هویت برند شما نباشد.

طراحی سایت


 به طور متناسبی ارسال پست های تان را زمان بندی کنید.
همان طور که از تیتر این مورد آشکار می باشد، شما نباید تمامی تخم مرغ های تان را در یک سبد قرار دهید و یا به عبارت دیگر هر چه دارید را رو نمایید. هر کانال رسانه اجتماعی متفاوت می باشد، هر یک دارای نیازها و زمان بندی بهینه ای برای بروزرسانی محتواها می باشد. شما باید هم در دو حوزه B2B و B2C که در آن حضور دارید و هم سطح مشتریانی که برای آن ها خدمت رسانی می نمایید، تعادل ایجاد کنید.
برای مثال، برای مشتریان B2B، بسیار ضروری است که 5 تا 10 بار در هر هفته به بروزرسانی بپردازید. در حالی که برای مخاطبین B2C این تکرار می تواند حداکثر 20 ارسال پست در هر هر هفته باشد. هر شبکه رسانه اجتماعی متفاوت است و مخاطبین خاصی و گوناگونی را در نظر دارد. بنابراین، تکرار بروزرسانی نیاز دارد تا با شبکه رسانه اجتماعی که در آن حضور دارید، مطابق و هماهنگ باشد.
در این جا نیز از HUBSPOT اینفوگرافیکی وجود دارد که به شما کمک می کند تا در این زمینه پیش روید. در هر صورت، بسیار عملکرد خوبی می باشد تا پست های تان را بر اساس آنالیز سیستم عامل اجتماعی مورد نظرتان، برنامه ریزی کنید. این پست را از HBO به عنوان مثال مشاهده کنید. در این مثال، HBO یک فیلمی را تبلیغ می نماید که AMILLION WAYS TO DIE IN THE WEST نام دارد که با یک عامل دعوت به عمل "STARTS NOW" می باشد. این مورد به فالوورها ایده صحیحی از این که آن ها انتظار دارند چه کارهایی را با این پست انجام دهند، ارائه می کند.

4) اعتبار و اعتماد متناسبی را برای مخاطبین خود به وجود بیاورید

شما در رسانه های اجتماعی حضور دارید، زیرا می خواهید با مردم در ارتباط باشید. شما در این سیستم عامل ها حضور دارید تا روابطی را با مخاطبین خود بسازید، بهترین راه برای این ارتباطات قدرتمند در رسانه های اجتماعی این می باشد که به مخاطبین خود اعتبار و اطمینان بدهید.
برای مثال، زمانی که محتواهای ساخته شده توسط افراد دیگر را به اشتراک می گذارید، اطمینان حاصل کنید که نام آن ها را به این ترتیب همراه آن محتوا ذکر می کنید: "از (نام فرد مورد نظر). این امر می تواند حضور اجتماعی شما را قدرت و اعتبار ببخشد و به شما کمک کند تا رتبه بندی بیشتری را به دست بیاورید. می توانید مثالی از OREO را در این زمینه مشاهده کنید. OREO از MARCH MADNESS که مسابقات بسکتبال NCAA می باشد با تگ کردن ALEX TROCHUT استفاده می نماید تا وب سایت PLAYWITHOREO.COM خود را تبلیغ نماید.
5) لینک های کوتاه همراه
لینک های کوتاه به شما کمک می کنند تا روی بروزرسانی محتواهای خود نظارت داشته باشید. آن ها لینک های قابل نظارتی می باشند که به شما اجازه می دهند تا بدانید که کدام بروزرسانی ها، بیشترین مخاطبین را به سمت خود جذب کرده است و کدام بخش ها را شما باید برای بازاریابی و تبلیغ مجددا مورد ملاحضه خود قرار دهید. شما می توانید به تصویر زیر نگاه کنید تا دریابید که چگونه می توانید از این مورد برای قرار دادن کلمات بیشتر در تویتر خودتان استقاده کنید. این لینک های کوچک می توانند به شما کمک کنند تا صفحه خود را با بازدید های فراوانی رو به رو سازید. لینک های کوتاه به شما این امکان را می دهند تا با کمترین کلمات، بیشترین موارد را ارائه دارید و کمترین فضای خالی را اشغال کنید. سعی کنید هوشمندانه از این مورد استفاده کنید.


6) روی محتوای بصری همراه با تصاویری کیفیت بالا تمرکز کنید.

اما تنها اگر این تصاویر در کیفیت بالایی قرار داشته باشند می توانند این نتیجه را برای شما به ارمغان بیاروند. بله، به طرز باورنکردنی اهمیت دارد تا از تصاویر با کیفیتی برای پست های رسانه اجتماعی خود استفاده کنید. منابع آنلاین بسیاری وجود دراد که می تواند به شما در ساخت تصاویر با کیفیت بدون نیاز به این که در PHOTOSHOP متخصص و کارشناس باشید، به وجود بیاورید. چنین ابزاری می تواند CANVA.COM باشد که به شما اجازه می دهد تا تصاویر شگفت انگیزی را برای رسانه اجتماعی خود بسازید.

7) در سیستم عامل های اجتماعی فعال باشید

مطمئنا رسانه های اجتماعی برای ارتباطات اجتماعی است. به این ترتیب رسانه های اجتماعی تنها رسانه ای نیست که محتواهای خود را به اشتراک بگذارید، بلکه رسانه ای است که با مخاطبین خود در تعامل باشید. شما می تواند به کاربران خود پاسخ بدهید و به آن ها نزدیک شوید، زیرا آن ها از شما انتظار دارند تا فعال باشید و مطابق با هدف این سیستم عامل های اجتماعی عمل نمایید. یک ابزار خوب و عالی برای نظارت بر این موضوع می تواند COMMUNITY باشد. این مورد مخصوصا در زمینه شکایت ها و جستجو های کاربری، جایی که سطح انتظارات کاربران بسیار بالا می باشد، خیلی تاثیر گذار و حائز اهمیت می باشد.

8) بسیار به صفحه "درباره ما" دقت داشته باشید.

بازدیدکنندگان می خواهند هر جزئیات کوچکی را درباره شما بدانند. آن ها انتظار دارند به جزئیاتی مانند مکان دفتر شرکت، سرویس هایی که ارائه می کنید، ساعات کاری و غیره از صفحات رسانه اجتماعی شما دسترسی داشته باشند. شما باید از بخش "درباره ما" به صورت استراتژیک استفاده کنید و تا جایی که می توانید اطلاعات مورد نیاز شان را به آن ها ارائه کنید.
بخش "درباره ما" بسیار شبیه به توضیحات متنی یا MTA DESCRIPTIO صفحه وب سایت شما می باشد، زیرا شما به توضیح اندک و کوتاهی (حدود 155 کاراکتر) نیاز دارید تا اطلاعات را به طور صحیحی در مرورگرها و موتورهای جستجو نشان دهید. برای مثال، به این صفحه درباره ما از CLOUDWAYS نگاه کنید که مهیا کننده هاست مدیریت شده وب سایت ها می باشد. این مورد دارای هر چیزی که نیاز است در محل صحیح خود می باشد.


طراحی سایت 
نتیجه راهنمایی رسانه اجتماعی برای تجارت های B2B و B2C

هیچ شکی وجود ندارد که مهم ترین هدف رسانه اجتماعی جذب مخاطبین و تولید محتواهای ارزشمند برای آن ها است. بنابراین، زمانی که یک بار در رسانه اجتماعی حضور داشته باشید و بخواهید کانال های B2B خود را بهینه سازی کنید، باید پست های تان را بر اساس مخاطبین مد نظر خود پرورش دهید و در خور و شایسته آن ها بسازید، با آن ها ارتباط برقرار کنید و از همه مهم تر باید سعی کنید در ارتباطات خود ساده و پر منعت به نظر برسید.
این یک راهنمایی قطعی و نهایی نمی باشد، اما زمانی که اجرا شود، این توصیه های بهینه سازی می تواند میزان مشاهده شدن شما را در رسانه های اجتماعی بهبود دهد. به این راهنمایی به عنوان یک راه حل سریع بنگرید که می تواند حضور شما را در رسانه های اجتماعی قدرت ببخشد و تجارت و یا برند تان را بیشتر سر زبان ها بی اندازد و از همه مهم تر باعث می شود تا مشتریان بیشتری و به تبع آن درآمد بیشتری را به دست بیاورید.

 نیاز به طراحی سایت دارید ؟ قبل از آن با شماره تلفن های بالای سایت تماس بگیرید و یا با مراجعه به صفحه تماس با ما شرکت درخواست مشاوره کنید . همچنین با رفتن به صفحه ثبت سفارش میتوانید سفارش خود را ثبت کرده تامشاورین سارین وب با شما تماس بگیرند . طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت خود را با سارن وب تجربه کنید .

جلال ترابی بازدید : 73 چهارشنبه 03 مرداد 1397 نظرات ()

پروموت کردن یعنی تلاش برای تشویق مخاطب به بازدید از سایت و خواندن پست‌های جدید که این کار به روش های مختلفی انجام می شود. در این مقاله قصد دارم به راه های ساده برای بازاریابی محتوا در دیجیتال مارکتینگ بپردازم. پس در ادامه با آی تی من ، جلال ترابی همراه باشید.

ادامه را اینجا بخوانید : بازاریابی محتوا

منبع : آی تی - ای تی - هک تلگرام - هک اینستاگرام - دیجیتال مارکتینگ - آموزش دیجیتال مارکتینگ - سروش یا تلگرام - خرید شارژ  - خرید گیفت کارت - تکنولوژی - فناوری - جلال - ترابی - استارتاپ چیست -استارتاپ - فالوور رایگان

 

جلال ترابی بازدید : 74 سه شنبه 26 تير 1397 نظرات ()

بازاریابی محتوا یک تکنیک تبلیغاتی و بازاریابی می باشد که روی ساخت و انتشار محتواهای ارزشمند به منظور جذب و نگه داری بازدیدکنندگان و تبدیل آن ها به مشتریان تمرکز دارد. این موضوع اثبات شده می باشد و حداقل زمانی که بدانید که چه کاری انجام می دهید، فواید بیشتری برای شما به همراه دارد. با این مقاله همراه باشید تا با بازاریابی محتوا و رمز موفقیت آن بعد از طراحی سایت صحبت کنیم.

مزیت های بازاریابی محتوا در طراحی وب سایت ها به این شکل می باشد:

- برای سئو و بهینه سازی سایت بسیار عالی می باشد، مخصوصا برای هدف قرار دادن کلمات کلیدی طولانی.
- بازاریابی محتوا می تواند لینک هایی را جذب نماید و وب سایت تان را جزو نتایج اول گوگل قرار دهد و یا به عبارت دیگر رتبه بندی سایت تان را ارتقاء دهد.
- محتواها می توانند مانند سوخت در سانه های اجتماعی (فیس بوک، تویتر، اینستاگرام و غیره) و حتی روزنامه ها و مجله ها و دیگر رسانه ها باشد.

3 نوع بازاریابی محتوا
بازاریابی محتوا می تواند به سه بخش تقسیم می شود:
- وبلاگ های پایه
- فرمت های طراحی
- محصولات جانبی

1) وبلاگ های پایه

وبلاگ های ساده، نوع اولیه و پایه بازاریابی محتوا می باشند. تجارت ها اغلب مقالاتی را درباره محصولات، گرایش های طراحی و توصیه ها و ترفند های در طراحی وب سایت، ارائه می دارند. آن ها این اطلاعات را به اشتراک می گذارد تا بازدیدکنندگان را جذب خود کنند و آگاهی های شان را بهبود دهند.

این نوع بازاریابی محتوا بسیار راحت اجرا می شود. می توانید از یک نویسنده سایت هم کمک بگیرید تا مقالاتی را بنویسند و یا حتی افرادی را در منزل می توانید به این کار بگمارید. هم چنین می توانید به نوشته های خود طراحی سایت  و تصاویری را اضافه کنید که برای خواندن جذاب تر باشند.

2) فرمت های طراحی

دومین نوع بازاریابی محتوا بر اساس اولین نوع (در بالا آن را شرح دادیم) می باشد. کلمات، ساده ترین فرم ارائه اطلاعات می باشند. از این رو چرا نباید اندکی در این زمینه خلاقانه تر عمل کنیم؟ راه های دیگری برای ارائه ایده های تان وجود دارد که به پایدار ماندن شما در میان رقیبان تان بسیار کمک می کند. در این جا مثال هایی برای شما آورده شده است تا این موضوع را بیشتر درک کنید:

- اینفوگرافیک: اینفوگرافیک ها شاید اخبار جدیدی نباشند، اما به درستی اجرا می شوند و می توانند قدرتمند عمل کنند.
- اینفوگرافیک های انیمیشنی: به دنبال یک مورد جدید می باشید؟ چرا از اینفوگرافیک های انیمیشنی استفاده نمی کنید؟ برای الهام گرفتن بیشتر در این زمینه مقاله JACOBE ONEAL را به نام ANIMAGRAFF را مطالعه نمایید.
- ویدئو: اگر یک تصویر بیش از هزاران کلمه می ارزد، ویدئو بیشتر از هزاران تصویر ارزشمند می باشد. مشتریان جدیدی را با نمایش دادن تخصص و مهارت تان در قالب یک ویدئو، جذب نمایید. MOZ از این تکنیک در WHITEBPARD FRIDAY خویش استفاده می کند.
- نظر سنجی: می توانید تعاملاتی را نیز به بازاریابی محتوای خود توسط نظر سنجی ها اضافه کنید. ابزارهای بسیاری وجود دارند که می توانند در این زمینه به شما کمک نمایند.
- مصاحبات: از افراد مشهور در زمینه کاری خود مصاحبه کنید که بهترین راه به نمایش گذاشتن برند تان می باشد.
این دومین نوع بازاریابی محتوا  تماما درباره انتشار خلاقانه محتوا می باشد و در این زمینه باید اندکی بیشتر کار شود، اما نتایج حاصل از آن بسیار شگفت انگیز است.

محصولات جانبی

پیشرفته ترین نوع بازاریابی محتوا مربوط به محصولات جانبی می باشند. همان طور که از نام این مورد پیدا می باشد، محصولات جانبی به محصولات و یا سرویس های جدیدی گفته می شود که به محصول و یا سرویس اصلی یک شرکت یا تجارت مربوط می باشد.

تکنیکی که در پس این نوع بازاریابی محتوا وجود دارد بسیار ساده است: باید موارد ارزشمندی را در کنار آن چه که به فروش می رسانید، به مشتریان خود ارائه دارید. تصاویر استوک چیزی است که مخاطبین مورد نظر تان ممکن است نیاز داشته باشند. این نوع از بازاریابی محتوا باعث می شود تا برندتان سرشناس تر شود و مشتریان جدیدی جذب تجارت شما شوند.

 نیاز به طراحی سایت دارید ؟ قبل از آن با شماره تلفن های بالای سایت تماس بگیرید و یا با مراجعه به صفحه تماس با ما شرکت درخواست مشاوره کنید . همچنین با رفتن به صفحه ثبت سفارش میتوانید سفارش خود را ثبت کرده تامشاورین سارین وب با شما تماس بگیرند . طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت خود را با سارن وب تجربه کنید .

جلال ترابی بازدید : 77 سه شنبه 26 تير 1397 نظرات ()

بعد یه غیبت طولانی مدت، امروز یک مقاله دیگر درباره استارتاپ ها نوشته ام. مقاله ای که میتواند راهگشای بسیاری از صاحبان کسب وکار های نوپا باشد. در ادامه همراه با آی تی من، جلال ترابی باشید.

هدف هر مدیرعامل رسیدن به موفقیت اقتصادی است؛ اما بسیاری از افراد موفقیت را یک روند آسان و پایان استرس نمی‌دانند. موفقیت هم چالش‌های خود را به دنبال دارد؛ و این نوع چالش‌ها نگران‌کننده‌تر از چالش‌های مربوط به مراحل اولیه‌‌ و راه‌اندازی شرکت است.

ادامه را اینجا بخوانید : راه اندازی استارتاپ

 

منبع : آی تی - ای تی - هک تلگرام - هک اینستاگرام - دیجیتال مارکتینگ - آموزش دیجیتال مارکتینگ - سروش یا تلگرام - خرید شارژ  - خرید گیفت کارت - تکنولوژی - فناوری - جلال - ترابی

 

تعداد صفحات : 36

تبلیغات
Rozblog.com رز بلاگ - متفاوت ترين سرويس سایت ساز
درباره ما
Profile Pic

مجله تفریحی سون ، جایگاهی برا خنده و تفریحات مهیج شماست . هرروز خود را با لبخند آغاز کنید ! و به ترش رویی نه بگید ! در سون ، سوژه های مختلفی را دنبال میکنید که با دیدن آن ها خستگی از تن خسته تان بیرون میرود و برای مدت ها شاد و خوشجال میشوید . =================================== قابل توجه دوستان عزیزی که از این فروشگاه دیدن میکنند : لازم به ذکر است سایت تکنولوژی سون تغییر کاربری به فروشگاه اینترنتی داده است ، دوستان عزیزی که مایل به پیگیری مباحث تکنولوژی هستند میتوانند از سایت تک گذر بازدید نمایند »

techgozar.com

اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چه مطالبی بیشتر برروی سایت قرار بگیرد ؟





    آمار سایت
  • کل مطالب : 180
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 107
  • آی پی دیروز : 91
  • بازدید امروز : 737
  • باردید دیروز : 537
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 4,973
  • بازدید ماه : 13,491
  • بازدید سال : 153,968
  • بازدید کلی : 567,224